30-11--0001

Τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων αποτελούν καινοτόμο, δυναμική, διδακτική, εκπαιδευτική δράση, η οποία συνίσταται στην προσθήκη νέων Θεματικών Ενοτήτων, με εστίαση στις δεξιότητες, στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα του Νηπιαγωγείου, του Δημοτικού και του Γυμνασίου, αξιοποιώντας σύγχρονες και καινοτόμες μεθόδους μάθησης. Βασική αρχή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι να συνδυάζουν το γνωστικό πεδίο των Προγραμμάτων Σπουδών με την ανάπτυξη βασικών ικανοτήτων των μαθητριών και των μαθητών με σκοπό τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες. Σκοπός των «Εργαστηρίων δεξιοτήτων» είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στις μαθήτριες και στους μαθητές. Στους επιμέρους στόχους των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων είναι η μάθηση μέσω ομαδοσυνεργατικής, δημιουργικής και κριτικά αναστοχαζόμενης διδακτικής μεθοδολογίας, η ενίσχυση των δεξιοτήτων ζωής, διαμεσολάβησης και υπευθυνότητας, η ενίσχυση των δεξιοτήτων ψηφιακής μάθησης, τεχνολογίας και προγραμματιστικής σκέψης. Το πρόγραμμα και το εκπαιδευτικό υλικό των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» ομαδοποιείται σε τέσσερις (4) Θεματικές Ενότητες. Οι Θεματικές Ενότητες προκύπτουν από τους Παγκόσμιους Δείκτες Αειφόρου Ανάπτυξης (περιβάλλον, ευ ζην, ασφάλεια, κοινωνία των πολιτών, σύγχρονη τεχνολογία και επιχειρηματικότητα). Το Νηπιαγωγείο μας στα πλαίσια της Πρώτης Θεματικής ενότητας , ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ - ευ ζην υλοποίησε εκπαιδευτικές δράσεις με θέμα: : «Τρώω υγιεινά - δοντάκια καθαρά » Βασικοί στόχοι: • Καλλιέργεια των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα

  • Να διδαχθούν την ανατομία και την φυσιολογία της στοματικής κοιλότητας
  •  Να γνωρίσουν τους τρόπους με τους οποίους την διατηρούμε καθαρή και υγιή καθώς και τους λόγους που μας προτρέπουν σ’αυτό.
  • Να γνωρίσουν τα επαγγέλματα που σχετίζονται με αυτή.
  • Να ενθαρρύνουμε τους μαθητές να είναι υπεύθυνοι για την υγεία τους
  •  Να δημιουργηθούν θετικά συναισθήματα ως προς την αντιμετώπιση προβλημάτων των δοντιών και να μοιραστούμε εμπειρίες.  
  • Ανάπτυξη της κριτικής σκέψης.